Letošní, v pořadí třetí konference Politika architektury je zacílena na podporu spolupráce ministerstev, krajů, obcí a odborné veřejnosti na naplňování cílů politiky architektury při správě území a vytváření kvalitního vystavěného prostředí.

SVK Politika architektury

FA ČVUT

Letošní, v pořadí třetí konference Politika architektury je zacílena na podporu spolupráce ministerstev, krajů, obcí a odborné veřejnosti na naplňování cílů politiky architektury při správě území a vytváření kvalitního vystavěného prostředí.

Principy územního plánování evropských měst vol. III - Krajina

Člověk a prostor

V pátek 20. října 2017 proběhla v Rezidenci primátora hl. m. Prahy na Mariánském náměstí v pořadí třetí mezinárodní odborná konference ze série Principy územního plánování evropských měst s podtitulem „KRAJINY - Pojetí krajin v plánu města“.

V pátek 28.4.2017 proběhla pod záštitou primátorky hl. m. Prahy Adriany Krnáčové v pořadí druhá mezinárodní odborná konference ze série Principy územního plánování evropských měst s podtitulem „Smíme v Praze bydlet?“, věnovaná tématu bydlení v české metropoli.

Principy územního plánování evropských měst vol II. - Bydlení

FA ČVUT

V pátek 28.4.2017 proběhla pod záštitou primátorky hl. m. Prahy Adriany Krnáčové v pořadí druhá mezinárodní odborná konference ze série Principy územního plánování evropských měst s podtitulem „Smíme v Praze bydlet?“, věnovaná tématu bydlení v české metropoli.

V prosinci jsme za účasti předních evropských odborníků na územní plánování zorganizovali konferenci, cílem které byla výměna zkušeností s respektovanými odborníky a případné využití získaných poznatků při tvorbě pražského Metropolitního plánu.

Principy územního plánování evropských měst

Člověk a prostor

V prosinci jsme za účasti předních evropských odborníků na územní plánování zorganizovali konferenci, cílem které byla výměna zkušeností s respektovanými odborníky a případné využití získaných poznatků při tvorbě pražského Metropolitního plánu.

O metru lze mluvit jako o identifikačním znaku města. V období před rokem 1989 bylo pražské metro i přes technicko-materiální možnosti budované jako výkladní skříň města i státu. Architektonickému a především uměleckému řešení byla věnovaná velká dávka úsilí spolu s velkým množstvím finančních prostředků. Toto úsilí vyústilo v kvalitní řešení, které je i v dnešní době obdivované. Jsme schopni toho docílit i dnes?

Umělecká hodnota metra ve 21. století

Člověk a prostor

O metru lze mluvit jako o identifikačním znaku města. V období před rokem 1989 bylo pražské metro i přes technicko-materiální možnosti budované jako výkladní skříň města i státu. Architektonickému a především uměleckému řešení byla věnovaná velká dávka úsilí spolu s velkým množstvím finančních prostředků. Toto úsilí vyústilo v kvalitní řešení, které je i v dnešní době obdivované. Jsme schopni toho docílit i dnes?

  • Facebook